Saturday, October 24, 2009

Roast

Igår natt kunde jag inte sova av illamåendet så jag slapptittade på TV. På TV4 comedy visades en repris av en roast från 2008 av Bob Saget som jag inte kunde låta bli att titta på.

Jag vet inte hur många utav er som har tittat på “Roast på Berns” men jag kan tycka de är riktigt pinsamma! I USA roastar men stora stjärnor och jag tror man gör en om året. Här hemma har vi B- och C-kändisar som roastas och de kör en hel hög på en gång. Det blir bara pinsam pankaka av del hela! Jämfört med de amerikanska rostarna är det hur kasst som helst! Här är ett litet klipp från nattens Roast som jag såg. (Okej, så jag vet att det är Bob Saget som roastas. Normalt är det A-kändisar som Gene Simmons, Pamela Andersson eller Ozzy Osbour osv.)



cloris leachman roasting Bob Saget

Uploaded by kterrl. – Click for more funny videos.

No comments:

Post a Comment